Camping Seasonova Vesoul
Francia, Haute-Saône, Vesoul Visualizzare la mappa 612 giudizi clienti Informazioni sul campeggio
I giudizi in dettaglio
Recensioni (612)
Giudizi risalenti ad almeno 3 anni fa e sottoposti a controllo. Maggiori informazioniDas Restaurant gegenüber war ausgezeichnet.
WC nachts ohne Licht, im anderen nur 1WC im Herrenbereich nutzbar, Damenbereich war abgeschlossen
Das Restaurant gegeüber war ausgezeichnt.
Nachts kein Licht im WC und im anderen Sanitärblock nur 1WC im Herrenbereich nutzbar
Caricamento
moyen
la barrière à l'entrée ne fonctionne pas pas de réglage de la chaleur de l'eau de la douche: bouillante en pleine canicule! pourquoi seuls les sanitaires des hommes sont ouverts?
emplacement correct
moyennement ombragé
Caricamento
Das war leider nicht viel. Die Frauvan der Rezeption war nicht in der Lage, unseren Wunsch nach einem anderen Stellplatz als den von ihr vorgegebenen Platz zuerfüllen, obwohl 95 % der Stellplätze auch die folgenden 4 Tage nicht belegt waren. Ist für mich ein Grund, nie mehr zu Ihnen zu kommen. Mein Sohn hatte zeitgleich ein Mobilhome gemietet, das uralt war und penetrant gestunken hat. Ein Schlafen mit 2 Kinder darin, undenkbar. Die Madam an der Rezeption war nicht gewillt bzw. in der Lage, eine Umbuchung zu tätigen. Erst als wir mit Abreise und Rechtsanwalt gedroht haben, war plötzl. was frei
Die Frau am Empfang entlassen
Die Unterkunftvwar uralt und hat geausam gestunken. An Schlafen und Wohlfühlen nicht zu denken
Diese Hütte nicht mehr vermieten
Guten Tag Herr Niebler, wir bedanken uns für Ihre Mitteilung. Wir haben unseren entsprechenden Möglichkeiten gehandelt. Uns ist es bekannt, dass manche Mobilhomes älter sind.Wir bemühen uns sie nach und nach zu ersetzen. Wir wünschen Ihnen einen schönen Tag.
Caricamento
Veel activiteiten, leuke plek
Schoonhouden toiletvoorzieningen, aanvullen toiletpapier
Netjes, voldoende ruimte
Caricamento
Sanitaire voorzieningen. Men kwam 1 keer spontaan brood brengen 's morgens. Waarschijnlijk een tegemoetkoming omdat de beloofde broodservice niet was ingericht.
Bij het inschrijven hebben we bijna een uur in de rij gestaan omdat de computer zo langzaam was. Het zwembad ging pas op 1 juli open wat een teleurstelling was. Het zwemwater in het meer was zeer vies en zat vol alg en waterplanten. Bij een pharmacie in de buurt, waar we een aankoop deden, raadden ze ons af om in het meer te gaan zwemmen. Mede hierdoor zijn we eerder naar een andere camping gegaan. We hadden 5 nachten geboekt en betaald maar zijn 2 nachten gebleven. Het viel ons erg tegen dat we het geld voor de 3 nachten niet terug kregen. Zeer klantonvriendelijk!
Sanitairgebouw was netjes. We kregen 1 keer spontaan brood in de ochtend. Mogelijk was dit omdat de broodservice niet ingericht was terwijl de camping toch aardig vol liep.
Bijna een uur gewacht bij het inschrijven (computer was traag). Het zwembad ging pas op 1 juli open. Je kon geen brood bestellen. Het zwemwater in het meer was vies en zat vol alg en waterplanten. Op aanraden van personeel van een pharmacie zijn we niet in het meer gaan zwemmen. We zijn daarom ook na 2 nachten vertrokken terwijl we voor 5 nachten hadden geboekt en betaald. We kregen het geld van 3 nachten niet terug. Zeer klantonvriendelijk. We zullen dit ook melden bij ACSI.
Caricamento
L'accueil et la gentillesse
Grand emplacement, avec le choix, étant un client régulier
Les douches beaucoup trop chaudes
Caricamento
Pas reposant
Domage d être placé en pleine canicule pres du plan d eau au soleil Avec les enfants et ados qui jouent dans l eau et hurle de 8h a minuit alors qu il y avait plein de place a l ombre et au calme de l autre côté du camping
Acces au lave linge dont on avait besoin
Le bruit
Caricamento
Schöne Lage, grosse und ebenerdige Stellplätze, freundlicher Empfang
Duschwasser nicht regelbar, legionellenvorsorgebedingt zu heiss. Die Installationen entsprechen nicht mehr den aktuellen hygienisch /technischen Erfordernissen.
steht oben
steht auch oben
Caricamento
Prima locatie, leuke indeling van de vaste plekken, camper en tent plekken. Voldoende schaduw en zon. De verschillende watertap mogelijkheden waren ook erg prettig. Wij hebben de sanitaire voorzieningen als schoon en functioneel ervaren voor de eerste 4 dagen van ons verblijf.
De laatste 3 dagen van ons verblijf werden de sanitaire voorzieningen niet (voldoende) schoongemaakt en werden de wc papier houders niet meer aangevuld. Ook waren de dames sanitaire gedeelte afgesloten en moesten we de heren delen, ook de 3de locatie was afgesloten en van de 2de waren de helft permanent afgesloten. De waterdruk en tempratuur zijn niet onder controle, of te warm, te koud, of een te hoge waterdruk. Ook is het echt wel toe aan modernisering. Als laatste feedback hebben wij slechts 1 krappe uitgang langs de receptie als erg besloten ervaren.
Prima locatie, wisselend zon en schaduw vonden wij erg prettig.
Rekening houden met kinderen en geen kinderen verder uit elkaar plaatsen zou fijn zijn.
Caricamento
La situation du camping,ses prestations à un tarif très intéressant
La surface de l'emplacement et les prestations proposées
Caricamento
Le cadre verdoyant
Un parasol , la terrasse est généreusement ensoleillée
Le calme, la gentillesse du personnel de l’accueil
L’absence de parasol le frigo est un peu juste pour 6 personnes.
Caricamento
Hond mag in het meer Mooi wandelpad rond het meer Medewerkers bedoelen het goed.
Ongezellige kampeerplekken. Eigenlijk allemaal camperplekken. Sanitair vies. Alleen heren-kant van toiletgebouw geopend. Stonk enorm. Geen toiletbrillen. Douche kokend, niet instelbaar. Zwemgedeelte vol met waterplanten en er werd gesproken over . Groen op camping slecht onderhouden Receptie pas vanaf 14.00 open. Lijkt net of ze de slechtste plaatsen het eerste toewijzen. Inefficiënte werkmethode op receptie.
2 personen met hond. Auto met caravan
Ongezellige kampeerplekken. Eigenlijk allemaal camperplekken. Sanitair vies. Alleen heren-kant van toiletgebouw geopend. Stonk enorm. Geen toiletbrillen. Douche kokend, niet instelbaar. Zwemgedeelte vol met waterplanten en er werd gesproken over . Groen op camping slecht onderhouden Receptie pas vanaf 14.00 open. Lijkt net of ze de slechtste plaatsen het eerste toewijzen. Inefficiënte werkmethode op receptie.
Caricamento
De camping heeft op wel wat meer aandacht nodig , een toiletgebouw was netjes het toiletgebouw verder op terrein was erg verouderd
Mooie camping , redelijke kampeer plaatsen , voor overnachting en paar dagen prima , mooi restaurant erbij en voor kinderen genoeg vakantie plezier ,
De ligging aan mooi meer
Geen mening
Caricamento
Nous avons été seulement de passage pour une nuit simplement et nous avons passé un agréable moment. Accueil très agréable et suite à notre réservation de dernière minute, nous avons pu obtenir les toilettes privatisées qui sont très bien pensées....
Nous avons trouvé que le lac n'était pas très propre. Mais celui-ci n'appartient pas au camping. Il n'entache donc pas à l'image que l'on s'est fait.
Tout était parfait, accueil, propreté....
Caricamento
Das die Rezeption erst um 14:00 aufmachen ist nicht schön. Frühere Anreise wäre schöner
Schöner Stellplatz
Rezeption durchgehen besetzt
Caricamento
Un bel emplacement, des sanitaires propres et un merveilleux concert de grenouilles au bord du lac au coucher du soleil.
Nous avons apprécié la proximité du lac et l'amabilité du personnel de la réception
Caricamento
Situation géographique top, proche du lac, de belles spacieuses, espace douche toilette très propre, excellent accueil.
Une possibilité de Late Check out. Nous habitons l’Alsace, donc environ 1h30 pour le retour, j’aurai aimé comme dans d’autres camping payer 5-7€ de plus et pouvoir rester jusqu’à 16h-17h. De nombreux moucherons nous ont dérangés lors des repas, mais ça c’est la nature!!
Spacieux et plan grâce à des blocs bétons sous le camping-car.
Caricamento
Sehr nettes Personal und hilfsbereit
Die Sanitäranlagen sollten bezüglich Funktionalität saniert werden. Spülung Wasserstrahl Duschen
Platz
Caricamento
Très bon séjour
Original
Caricamento
Camping au calme,sanitaire privé plus que parfait,petit déjeuner délicieux.
Sanitaires privé neuf et très bien pensé
Caricamento
Caricamento