Camping Le Balcon de la Baie
Francia, Ille-et-Vilaine, Saint Marcan Visualizzare la mappa 327 giudizi clienti Informazioni sul campeggio
I giudizi in dettaglio
Recensioni (327)
Giudizi risalenti ad almeno 3 anni fa e sottoposti a controllo. Maggiori informazioniIl campeggio è immerso nel verde della baia di Mt Saint Michel. E' molto tranquillo e i proprietari sono molto gentili. La mobilhome aveva tutto il necessario ed era molto pulita.
Pulizia e dotazione di utensili molto ben fornita
Grazie per la tua visita e il tuo feedback molto positivo sul tuo soggiorno :)
Caricamento
De rust de ligging het superschone sanitair en mooi zwembad en vriendelijke eigenaren
Eigen wiffi en kleine winkel
Mooie standplaatsen
Caricamento
Ligging is mooi, hangt wel af van welke plek je hebt. Wij hadden geluk en keken over het wad en de zee. En zagen iedere avond de zon de zee in zakken. Lekker rustig op de camping.
Meer schaduw bij het zwembad
Uitzicht
Ik ben behoorlijk verrast door uw beoordeling, vooral omdat we ons best hebben gedaan om een langer verblijf voor u te regelen... wat een verandering van locatie vereiste, aangezien we de afgelopen drie weken bijna elke nacht volgeboekt waren. Bovendien bent u nog tot morgen op de camping en heeft u een heerlijk schaduwrijk plekje! Misschien wat extra schaduw bij het zwembad? Ik wil u er even aan herinneren dat we dinsdag het absolute temperatuurrecord in Frankrijk hebben gebroken. Het record van de dag ervoor werd woensdag verbroken en het lijkt erop dat het vandaag opnieuw verbroken kan worden...
Caricamento
Mooie camping, vriendelijke eigenaren. Schoon sanitaire.
Aangeven op de website, dat er een strakke zwembroek voor heren verplicht is.
Mooie campeerplek met een prachtig uitzicht.
Caricamento
Excellente situation surplombant la baie du Mont St-Michel. Séjour très reposant vu le calme qui règne dans ce camping très bien tenu. Très belle piscine paysagère chauffée. Diverses visites possibles à vélo au départ du camping.
Mobilhomme très bien équipé et très bien entretenu.
Caricamento
Camping très très calme.Tres bon accueil des propriétaires. Nous avons beaucoup apprécié leur disponibilité et leur bienveillance. Camping proche de nombreux sites a visiter. En résumé, à recommander++++
Mobil-home très confortable et très propre.
Caricamento
l accueil calme propreté comme d habitude
confortable
Caricamento
Wir waren positiv überrascht. Sehr freundliche Begrüßung, netter Umgang, insgesamt saubere Anlage mit familiärer Atmosphäre. Unbedingt versuchen die oberen Stellplätze zu ergattern, mit 40er Platznummern. Wir waren leider nur für 2 Nächte dort und hätten gerne noch einen Tag verlängert.
Die Lage unseres Stellplatzes mit direktem Blick in das Tal.
Caricamento
Centraal gelegen, bij Dinan, Mont st Michel en de Bretonse kust.
Schoonmaak service was niet aanwezig
Centraal gelegen!! Vlak bij Dinan, Mont St-Michel en Cancale! Veel wandelmogelijkheden
Het huisje was wel wat verouderd en er werd geen schoonmaakmogelijkheid geboden
Thank you for your stay. You chose the cheapest and smallest rental unit available. The terms and conditions state that cleaning is not included (otherwise, the price wouldn't be so low!). However, what I don't understand is why you would complain about the lack of this service when it isn't listed anywhere. If you had asked us beforehand, we would have told you that we don't offer it, and you could have looked elsewhere.
Caricamento
Mooi verzorgde camping met uitzicht op de baai en heerlijk zwembad. De eigenaren zijn vriendelijk en heel service-gericht.
We hadden een plek in de schaduw wat fijn was met het warme weer.
Elke dag paarse vogelpoepvlekken op de caravan door kersenetende vogels.
Caricamento
Mooi en rustig gelegen. Goed verzorgd terrein. Ruime plaatsen, mooi uitzicht, privé sanitair. Veel bezienswaardigheden in de omgeving.
Houden zo.
Top voorzieningen en schoon.
Caricamento
Als je een camping zoekt, weg van de drukte, maar toch dicht bij alle mooie dorpen en steden en dan nog eens op een idyllische locatie..... Is dit de place tot be. Alles is netjes onderhouden. De plaatsen zijn ruim. Het sanitair proper. Het zwembad was welkom bij de warme temperaturen. De zonsondergang die je 's avonds ziet, vanop de camping, is magisch. Wij hadden ons geen betere verblijf kunnen voorstellen voor onze vakantie. We werden vriendelijk onthaald en geholpen bij al onze vragen. De eigenaars doen heel hard hun best om je een goed verblijf te geven. Tip: reserveer op voorhand!
Geen
We hadden een staanplaats voor onze tent, met elektriciteit. Niks op aan te merken.
Hartelijk dank dames voor jullie verblijf en jullie vriendelijke opmerkingen, die ons vanochtend ondanks de voorspelde temperatuur van 39°C een warm gevoel gaven :) We zouden jullie graag nog eens verwelkomen als de gelegenheid zich voordoet. Bedankt voor jullie begrip voor wie we zijn...
Caricamento
Een heel mooie goed verzorgde camping met vriendelijke eigenaars
Geen
We hadden een mooi plaats. Als het zonnig weer is kun je s'avonds genieten van een mooie zonsondergang
X
Caricamento
Geweldig leuke en goede camping.
2 nachten hier gestaan en goed bevallen.
Alles prima
Caricamento
La tranquillité et la beauté du lieu donne la possibilité de profiter pleinement de la vue sur la baie du Mt St Michel. Merci pour ce séjour trop court mais tellement agréable. Nous gardons l’adresse pour un prochain séjour en Normandie.
Le wifi un peu juste
Emplacement parfait avec une superbe vue sur mer
Ras
Merci de votre court sejour. J'ai eu echos d'une mauvaise qualité de bande passante ces jours ci. J'ai fait remonté l'information a la société WIFIRST qui fournit internet par wifi a notre clientele. J'ai également fait un reset du système avant hier en débranchant/rebranchant la baie de brassage de leur matériel.
Caricamento
Sehr charmanter kleiner Platz, sehr aufmerksame und freundliche Besitzer
Großzügig und sehr sauber
Caricamento
Mooie camping op geweldige locatie. Ruime plaatsen. Uitzicht op zee, prachtige zonsondergang. Bij mooi weer is dit echt paradijselijk.
Hoewel vooraf bekend was dat er geen toiletpapier is, vind ik dat dit tegenwoordig wel aanwezig zou moeten zijn. Verhoog dan de prijs met 1 of 2 euro maar het is niet van deze tijd om met je wc-rol over de camping te gaan.
Mooie plek met uitzicht op zee
Nvt
Thank you for your stay. I think your make a mistake and confusing 2 campsite ! You came in april and we are in june, it can happens !We have toilet paper everywhere since 15 years minimum ! (and you alright, we need to put 2€ more because we work too much)
Caricamento
Sehr sauberer Sanitärbereich.
Superschöner Stellplatz.
Wasser bei chem. WC hat nicht funktioniert.
Caricamento
Heerlijke rustige camping met vriendelijke eigenaren
Op Apple kaarten krijg je niet de juiste locatie. Is het adres niet helemaal correct? Misschien een tip: vermeld de coördinaten ook op de website.
Mooie plaatsen en de hele dag door vogelgeluiden.
-
thank you very much for the good review ! For the informations on Apple, I don't know what to do and on our website the exact address is down to all the pages of the website and also on this special page : https://www.lebalcondelabaie.com/nl/toegang/ in every languages !
Caricamento
Fijn ontvangst door aardige mensen. Mooi uitzicht over de baai, goed sanitair, prachtig zwembad. Schoon. Goede service. Kortom, topcamping.
Zou het niet weten.
Prima staanplaats met mooi uitzicht
Caricamento
Caricamento